Hämeen Heimoliitto ry
Kotiseututyötä vuodesta 1925

Jäsenyys

Yhdistyksen jäseneksi voidaan hyväksyä sen säännöt ja tarkoituksen hyväksyvät yhdistykset, kunnat, yksityishenkilöt sekä muut oikeustoimikelpoiset yhteisöt, jotka yhdistyksen hallitus hyväksyy.

Henkilöjäsenet voivat olla joko vuosijäseniä tai ainaisjäseniä, muut jäsenet ovat vuosijäseniä. Jäsenyys katsotaan alkavaksi siitä ajankohdasta, kun jäsenyys on hyväksytty. Kunniajäseneksi voidaan kutsua henkilö, joka on yhdistyksen toiminnassa erityisesti ansioitunut tai edistänyt sen tarkoitusta tehokkaasti tai suuresti ansioitunut toiminnallaan hämäläisyyden hyväksi. Lisäksi yhdistys voi antaa jäsenilleen ja muille kotiseututyössä ansioituneille henkilöille ja yhteisöille tunnustuksia, joista päättää hallitus. Saavutetut jäsenoikeudet säilyvät.

Jäsenmaksut

Vuosijäsen 15 euroa
Ainaisjäsen 150 euroa
Yhdistysjäsen 20 euroa
Kunnat, seurakunnat ja muut yhteisöt 35 euroa
Kannattajajäsen 1000 euroa

Jäseneksi voi liittyä sähköpostilla toimisto(at)hameenheimoliitto.fi, tällä lomakkeella tai voit tulla käymään toimistollamme. Myös hallituksen jäsenet ottavat vastaan jäsenilmoituksia.

Jäsentiedotteet sivulta voit ladata ja lukea jäsentiedotteet, jotka myös postitetaan jäsenillemme. Järjestämme vuosittain retkiä erilaisiin kohteisiin ja paikkoihin.

Ilmoittautumiset ja lisätiedot Heimoliiton toimisto puh. 0400 138 358 tai sähköposti toimisto(at)hameenheimoliitto.fi